فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریانتان است، در فروش آنلاین یک بازه زمانی هستی دارد و یکتا از مزایای این نوع فروش این است که برای اینکه موجودی کالای خویش را تضمین کنید لازم نیست شمار زیادی از اجناس را تهیه و در انبار حفاظت کنید. وانگهی می توانید از نرم افزارهای احتکار برای نگه داری اطلاعات، آمار موجودی و آنالیز محصولات و گونه ها بهرهگیری کنید. در سود آوری فروش آنلاین شکی نیست و فروشندگان باید با کسب هشدار اغلب در این زمینه، از مزایای گوناگون آن کاربرد کنند. در پیوسته با مهم ترین مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارتان آشنا می شوید.
ارائه یک تصویر بهتر از سازمان
ارائه یک تصویر بهتر از سازمان، دلیل بسیار مهم و واضحی است که میتواند برای طراحی سایت فروشگاهی و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. با داشتن وب سایت یا هر گونه حضور اینترنتی، مخاطبین متوجه می شوند پیشه شما جدی است. امروزه، حضور در اینترنت فرمایش مهمی است که کل شرکتهای حقیر و کبیر در هر صنعتی را ناچار به این فرمایش می کند.
خدمات بهتر برای مخاطبین
طراحی سایت فروشگاهی و به کارگیری اینترنت برای فروش محصولات، به شما این امکان را میدهد که بیشتر در کنار مشتریان خویش باشید، به سؤالات مشتریانتان استجابت دهید، به مشکلات آن ها بررسی کنید و بدون کاستن وقت، سمینارهایی را برای فروش یا تبلیغات برگزار کنید. تنها بس است لیستی از سؤالات رایج تعبیه کنید و مشتریانتان را برای اخذ پاسخ به صفحه مربوط به آن ها بازگردانیدن دهید. با این شغل معمولا اطلاعاتی که برای مشتریان حائز اهمیت است به دو دسته دسته میشود:
اطلاعاتی برای تصمیمگیری قبل از خرید
حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز میکند.
دسترسی ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات
خیلی از نهاد ها، فروشگاهها، پمپبنزینها و بیمارستانها به دلیل گونه خدماتی که ارائه می کنند به چهره ۲۴ ساعته در حال شغل هستند ، این کار برای خیلی از کسب وکارهای دیگر نشدنی-ناشدنی است، البته بدون اینترنت نشدنی-ناشدنی است! به طوری که طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی این امکان را برای مشتریان خویش فراهم کرده است و مشتریان این فروشگاه ها می توانند هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی، سفارشهای خویش را ثبت کنند. این مسئله برای کسب و کارها هوده زیاد زیادی دارد.
با برپایی تارنما و طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید تمام اطلاعاتی را که مشتریان به آن ها احتیاج دارند، درست در سررسید نیازشان در گزین کردن آن ها پیمان دهید. این یعنی تماسهای تلفنی برای حل دشواری ها کمتر میشوند و فروش افزایش پیدا میکند.
میخوای یه فروشگاه به وسعت اینترنت داشته باشی؟
ما حرفهایترین فروشگاه آنلاین رو برات طراحی میکنیم.
هزینه کمتر برای راهاندازی
کم بودن هزینه راهاندازی کسب و کار اینترنتی گرد از مزایای فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه های اینترنتی به تعداد محدودی کارمند نیاز دارند، تنها بس است سایت خود را حاضر و کسبوکارتان را راهاندازی کنید. اگر پیشتر یک شرکت سنتی داشتهاید و اکنون منظور دارید آن را اینترنتی کنید، لازم است بدانید اینترنتی شدن تنها مایه افزایش شمار مشتریانتان میشود. کافیست با هزینه خیلی کمی یک وب سایت طراحی و فروشگاه اینترنتی خویش را راهاندازی کنید.
حذف فاصله ها
فروشگاه اینترنتی
فاصله مشتریان لغایت فروشگاه شما فقط به اندازه یک کلیک است. شما می توانید از طریق اینترنت با مشتریان در تماس باشید، به سؤالاتشان پاسخ دهید و مشکلات آنها را حل کنید. از کل مهمتر اینکه میتوانید سفارشها و پرداختها را به طورمستقیم گرفتن کنید.
نداشتن محدودیت مکانی برای کار کردن
هر جا که راحت هستید پیشه کنید. کسب وکار اینترنتی، شما را از قید و پاراگراف (لاتین) محیط آزاد میکند. در چهره داشتن ارتباطات خوب در اینترنت، هر جای دنیا که باشید می توانید کسب وکار خویش را مدیریت کنید. مثلاً شدنی است شما در یک قاره دیگر زندگی کنید ولی انبار کالاهایتان در قارهی دیگری باشد. در واقع می توانید کسب وکارتان را با سبک زندگی خویش منسجم کنید و نه سبک حیات خویش را با کسب و کارتان!
کاهش هزینههای عملیاتی
فقط با سپریدن یک کار ساده میتوانید هزینههایتان را به شدت کاهش دهید.
مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی |
با ثبت آنلاین سفارشات سایر نیازی به کارکنان تقسیم خدمات نیست. کل سفارشات و همه پرداختها اینترنتی انجام میشوند. با این کار از شمار کارکنان و در نتیجه هزینههای اداری و دفتری کاسته میشود.
امکان ورود به بازار جهانی
شرکتها و فروشگاههای سنتی فقط میتوانند پذیرای تعداد محدودی مشتری در زمانهای خاصی باشند، در حالی که با طراحی سایت فروشگاهی و داشتن یک وب سایت خوب، هر لحظه هزاران نفر از سراسر عالم میتوانند از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند. اگر بتوانید کالاها و خدمات خویش را به شمار نامحدودی از مخاطبانتان شناسایی کنید،
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار کنسول PS4 که گیمرهای زیادی را جذب خود کرده است و به نوعی یکی از موفقیتهای کنسول PS4 حساب میشود مجموعه Nioh است. این بازی به حدی دارای طرفدار است که حتی نسخه بتا بازی Nioh 2 که در ماه مارس سال آینده قرار است وارد بازار شود، با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شد و گیمرهای زیادی آن را دریافت کردند. این عنوان قرار است یکی از سه عنوان ژاپنی باشد که در مارس سال آینده عرضه خواهد شد که تا اینجای کار توانسته است به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند.
نسخه بتا این بازی در اوایل سال جاری وارد بازار شد و با توجه به نظرسنجی که شرکت سازنده این بازی انچام داده است، مشخص شد این عنوان توانسته است نظر مثبت کاربران را به سوی خود جلب کند. این بازی توسط دو توسعه دهنده بزرگ ژاپنی یعنی شرکتهای Koei Tecmo و Team Ninja ساخته شده است و همین دو شرکت نیز نتیجه نظرسنجیهای مردمی درباره این عنوان را منتشر کردهاند؛ براساس نتایج منتشر شده از نسخه بتا این بازی مشخص شد که عنوان Nioh 2 در اکثر موارد تواسنته است عنوان محبوبی برای گیمرها باشد و تنها در دو مورد درصد منفی گرفته است.
هوش مصنوعی و بخش آموزشی عنوان Nioh 2 با ۱۳ درصد رای منفی پایینترین عملکرد در بین موارد پرسیده شده از کاربران و موسیقی و جلوههای صوتی نیز تنها با ۳ درصد نظر منفی، بالاترین عملکرد را در بین موارد بازی داشته است. با وجود این حجم از رضایت، اما این سازندگان بزرگ اعلام کردند که قصد دارند هوش مصنوعی و سایر موارد بازی را که نتوانستهاند آن طور که پیش بینی میشد نظر گیمرها را جلب کند را بهبود بخشند و ایرادات موجود در نسخه بتا بازی هرگز در نسخه اصلی آن دیده نخواهند شد.
قابلیت جدید مربوط به استوری اینستاگرام است؛ بهاین صورت که با اضافه شدن مد layout شما میتوانید چند تصویر (بین ۲ تا ۶ تصویر) را در کنار هم در یک استوری اشتراکگذاری کنید.این قابلیت در استوری و در قسمت پایین در بین دیگر مدهای استوری وجود دارد.
CRM
CRM مخفف چیست؟ CRM مخفف مدیریت وابستگی با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و روش پاسخ به مایحتاج و در آهنگ های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
CRM راهبرد روش تعامل و همکاری پرکار با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از حیث مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در عقیده می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند لغایت شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و راهبرد و پروسه های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
باید این را در نطر گرفت که CRM فقط یک نرم افزار نیست. امروزه این مبحث را به یک ابزار خلاصه میکنندکه به سازمان ها فرمان می دهد الی بیشتر بر روی کار و جنبش ها و روابط مرتبط با مشتریان، خریداران، تامین کننده گان و همکاران خود تمرکز کنند اما به راستی مفهوم مدیریت وابستگی با مشتری از لایه راهبرد ابتدا شده و در نهایت این نرم افزارها ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.
در سازمان ها از چهار نوع CRM بهرهگیری می شود:
CRM استراتژیک: راهبرد کسب و کار شما در مقوله مشتری محوری را شکل می دهد و به شما کمک می کند الی مشتریان جدید جذب نموده و مشتریان کنونی خویش را راضی و هوده آور نگهدارید. این راهبرد نقش بسیار پر رنگی در سازمانتان بازی می کند چرا که موجب می شود فرایندها و فرهنگ سازمانی صحیح مشتری محوری در سوداگری شما شکل بگیرد.
CRM عملیاتی: عملیات و اتوماسیون فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات بعد از فروش را مدیریت می کند. فرایندهایی در سازمان هستی دارند که شما با به کارگیری آنها نیازهای مشتریانتان را در مواقع مختلفی که با شما وابستگی دارند پاسخ می دهید، برای نمونه زمانی که مشتری تقاضا اخذ خدمات پس از فروش خود را ارائه می دهد سازمان چگونه به وی استجابت دیتا و خدمات مورد انتظارش را به او ارائه می کند. در این گذرگاه از نرم افزار CRM هم کمک خواهید گرفت که بتوانید حجم بسیار اطلاعات مشتریان، فایل های مرتبط با آنها و غیره را به نحو بهتری مدیریت نمایید.
CRM تحلیلی: فرایندی است که با به کارگیری آن داده های عملیاتی که از بازاریابی و پیوستگی با مشتری جمع آوری شده است را به اطلاعاتی تبدیل می کنید که در تصمیم گیری های فرایندی و راهبردی به سازمان شما کمک می کند. برای نمونه نتایج برآمده از فروش محصولات گوناگون به شما کمک می کند در یابید که روی چه محصولاتی و چه خاصیت های محصولی باید بیشتر تمرکز کنید و یا نتایج برآمده از جذب مشتریان بعد از یک کمپین بازاریابی به شما رویت می دهد که کمپین بعدی خود را موثر تر برگزار نمایید.
CRM تعاملی: رابط میان شما و محیط بیرون (مشتریان و نمایندگان) می باشد که به شما کمک می کند ارزش اکثریت برای مشتریان خویش خلق نمایید. به راستی سیستم ها به شما کمک خواهند کرد که بتوانید بازخوردهای مشتریانتان را چه مثبت و چه منفی دریافت نمایید، تقاضا های آنها را آسان شنیده و در سازمان به جریان بیندازید. برخی از کانالهای ارتباطی عبارتند از سیستم تلفنی، ایمیل، پیامک، chat و غیره. این نرم اسباب علاوه بر مشتریان می توانند با نمایندگان، پخش کننده گان و تامین کنندگان شما نیز در وابستگی باشند.
Harvard Business Review بیان کرده که شرکت های موفق در پیاده سازی مدیریت وابستگی با مشتری قبل از تصمیم به پیاده سازی چهار سوال را از خویش پرسیده اند:
– آیا از منظر راهبردی در حال آماده پیاده سازی CRM برای من اهمیت دارد؟
– دردهای سازمان من کجا هستند؟
– اکنون سازمان به مدیریت ریزبین اطلاعاتش احتیاج دارد؟
– پس از پیاده سازی چه می خواهیم بکنیم؟
همچنین HBR ذکر نموده که بعدها CRM از داده ها برای پیشبینی کاربرد کرده و تبدیل به یک ابزار پرواکتیو می شود. و فروشندگانی رشد خواهند کرد که بتوانند از این معاون رباتیک خود بهرهگیری کنند.
نرم انگیزه ها CRM آلت ارتباط موثر با مشتریان
شماره به اتفاق خود را وارد کنید
شروع 30 روز استفاده رایگان
از طراحی استراتژی CRM الی پیاده سازی نرم انگیزه ها CRM
برای اینکه سازمان شما بیشترین استفاده را از CRM ببرد، باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید که شامل: ایجاد رویداد نظر وسط واحدهای کسب و کار، ایجاد تیم، مدیریت تغییر، راهبرد مشارکت مشتری و همکاری کاربران باشد.
در پیوسته 8 گامی که به پیشنهاد SugarCRM می تواند راهنمای شما در این مسیر باشد را با هم مرور می کنیم.1 - برپایی هم راستایی با اهداف کسب و کار
crm چیست
مطمئن شوید که راهبرد CRM خود را براساس نخستینگی های سازمانتان تعیین کرده اید به زبان سایر اهدافی که برای سازمان شما مهم هستند با استراتژی های این اهداف محقق خواهند شد.مدیریت ارتباط با مشتری برای رسیدن به این نقطه شناسایی فرآیندهای کسب و کار و نقاط سستی سازمان در ارتباط با مشریان نقشی زیاد مهم دارد.حال برای تعیین نخستینگی ها از خودتان بپرسید: “ما چه کاری می خواهیم انجام دهیم؟”، “اولویت های سازمان ما در کوتاهی مدت و بلند مدت و وابستگی آنها با سی آر ام چیست؟ و “راهکارها و برنامه اجرای آن و ارتباط آن با سی آر ام چیست؟” دقت کنید که برنامه ریزی اجرا شامل، پیش بینی مالی و مدت موعد لازم برای تحلیل و پیاده سازی تدبیر می باشد.2 - همکاری و تعامل در تیم مشارکت مدیران ارشد یگانه از مهمترین عامل ها در رسیدن به موفقیت خواهد بود. مشارکت مدیران چگونه جلب می شود؟ زمانی که مدیر ارشد در طراحی راهبرد CRM همکاری داشته باشد و به این باور برسد که برنامه هایی که اجرا خواهد شد موجب بهبود فرآیندهای کسب و کار، جذب و حفاظت مشتری و در مجموع مواردی بهبود شاخص های مالی سازمان خواهد شد. در این صورت شما پشتیبانی مدیر بزرگتر را خواهید داشت و بردباری کامیابی شما به شیوه چشمگیری افزایش خواهد یافت.
پس از تعیین چارچوب های کلی مهم است که تمامی ذینفعان در فرایند طراحی همکاری دیتا شوند. ولی توصیه می شود که از کارآزمودگان CRM هم استفاده نمایید چراکه یک فرد با تجربه در این پهنه به شما کمک خواهد کرد لغایت تاثیرات راهکارهای مدنظرتان در همه سوداگری ببینید و راهکارهای موثرتری را برگزینید.
Wair نام شالی است که شما را از تنفس در هوای آلوده در امان نگه می دارد.
Wair از نوعی پارچه نخی و ابریشمی دوخته شده است که ضد آلودگی بوده و فیلتری بر روی آن نصب است که مانع تنفس هوای آلوده می شود.
در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی این شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد.
نکته جالب در طراحی این شال وجود یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است که آلودگی هوا را هشدار می دهد.
اپلیکیشن طراحی شده برای این شال وضعیت هوا را سنجیده و در صورت آلودگی دارنده شال را متوجه می کند تا از شال استفاده کند.
در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد
در بخشی از تبلیغ این شال چهار مرحله به کاربران نمایش داده شده است که شامل سوار شدن، آگاه شدن، حفاظت از خود و مجدد سوار شدن است.