اخبار تکنولوژی 14

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 14

معرفی تکنولوژی

دونالد ترامپ از اپل درخواست کرده تا قفل آیفون‌های قاتلین را باز کند

رئیس جمهور آمریکا چندان از اپل راضی نیست و این را می‌توان به وضوح در توییت اخیر او مشاهده کرد. دونالد ترامپ در آخرین توییت خود به اپل تاخته و آن‌ها را به عدم همکاری با پلیس فدرال متهم کرده است، زیرا کمپانی کالیفرنیایی علاقه ندارد قفل آیفون شخصی که در تیراندازی فلوریدا نقش داشته را باز کند.

دونالد ترامپ محور توییت خود را روی لطفی که دولت او به اپل در مواجهه با ممنوعیت‌های تجاری با چین داشته است بنا نهاده و از همین رو از اپل درخواست کرده تا لطف را جبران کند. بهتر است خودتان توییت او را بخوانید:

دونالد ترامپ

البته چند روز پیش هم دادستان کل نیویورک، اپل را به همین دلیل تهدید کرد. در صحن دادگاه گفته شد که اپل هیچ «کمک معناداری» به دادگاه نکرده تا پلیس فدرال بتواند آیفون شخص درگیر در تیراندازی فلوریدا را باز کند. با این حال اپل نظر دیگری دارد و می‌گوید با FBI در همکاری کامل بوده و داده‌های پشتیبان‌گیری شده توسط تیراندازان فلوریدا که چندین گیگابایت هم می‌شده را در اختیار آن‌ها گذاشته است. این کمپانی حتی مدعی شده بود که FBI تا ۸ روز پیش از همکاری اپل بسیار خرسند بود، ولی به یک باره تقاضای درخواست داده‌های بیشتری از آن‌ها کرده، آن هم یک ماه پس از وقوع حادثه تیراندازی.

اما برای پلیس فدرال هم ساده نیست تا قفل آیفون را باز کند. در سال ۲۰۱۶ نیز در پی تیراندازی سن برناردینو در آمریکا هم موردی مشابه رخ داده بود و حتی پلیس فدرال پای اپل را به دادگاه هم کشاند، اما نتیجه دادگاه آبروریزی بزرگ برای FBI شد. آن‌ها بدون کمک اپل خود توانسته بودند در تحقیقاتشان آیفون را باز کنند و مشخص شد که بیهوده اپل را به دادگاه کشاندند.

دونالد ترامپ

البته اپل هم علاقه‌ای نداشت تا در پشتی در آیفون بگذارد زیرا این کمپانی به شدت روی امنیت و حریم خصوصی کاربران حساس است و به عقیده این کمپانی کوپرتینویی، تعبیه کردن در پشتی در آیفون باعث می‌شود هکرها نیز از آن سوءاستفاده کنند. با این حال در همان سال طی نظرسنجی در آمریکا مشخص شد که بیشتر کاربران با داشتن یک در پشتی در آیفون خود مشکلی ندارد، ولو این که حریم خصوصی و امنیت آن‌ها در خطر بیفتد.

این درست است که اپل از یک سری مزایایی برخوردار بود که دیگر کمپانی‌ها از آن محروم بودند، ولی با این حال به کل باعث نشد تا با مشکلات تجارت با چین را دور بزند و از همین رو درخواست دونالد ترامپ را بی‌منعی می‌داند. هر چه نباشد ابن کمپانی خود را امن‌ترین کمپانی تکنولوژی در دنیا خوانده است


منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/15/%d8%af%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84/

طراحی وب سایت فروشگاهی

به جرات میتوان گفت که از سررسید به هستی آمدن تکنولوژی طراحی تارنما ,بیشترین گونه ها وب سایتی که ایجاد شده است تارنما های فروشگاهی میباشد. امروزه در جهان وب سایت هایی مانند Amazon و Ebay میتواند معروف ترین آنها باشند. امروز در ایران بسیاری از افراد حتی قبل از رفتن به مغازه حتما سری به احد از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک تخمین بها کرده لغایت با فکری بازتر بتوانند خرید خویش را انجام دهند.

بنابراین کمپانی اطلس وب با داشتن تجربه ای فراوان در طراحی, موشکافی و حتی حفاظت و بروز رسانی این بخش از وب سایت ها انگیزه ها اصلی داشتن یک تارنما فروشگاهی را به عوامل ذیل دسته بندی مینماید که عبارتند از:


1. بهترین قیمت

بسیاری از فروشگاه های آنلاین بها کالا های خویش را زیاد کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه ها میدهند. این فرمایش میتواند چندین انگیزه داشته باشد. یگانه از این دلیل ها این است که کاربران از اینترنت برای پیدا نمودن کالاهای ارزانتر کاربرد میکنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب را به نکوداشتن میدانند.

دلیل سایر آن این است که افراد آنلاین, بسیاری از فروشگاه های آنلاینی را میتوانند در مدت موعد کمی گشت و گذار نمایند لغایت بهترین قیمت را پیدا نمایند که این باره میتواند در وقت آنها صرفه جویی نماید. از سوی سایر خرید و فروش به صورت آنلاین دربرگیرنده مسائل مالیاتی نمیشود و این میتواند مزید بر دلیل گردد.


2. تنوع محصولات

بسیاری از فروشگاه های حقیقی در ارائه متنوع محصولات دشوار دارند. فروشگاه های آنلاین به شما دستور میدهند که بسیاری از محصولات را در وب سایت پیدا نمایید که در فروشگاه های حقیقی هستی ندارند. یکتا از مهمترین عوامل آن کمبود فضای حقیق در یک تارنما فروشگاه حقیقی میباشددر صورتیکه در یک وب سایت فروشگاه آنلاین چنین محدودیتی وجود ندارد و در یک فضای مجازی میتوانید دنیایی از اطلاعات و محصولات را در گزین کردن مشتری سایت قرار داد.


البته یکتا از نکاتی که در ابتدای طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر پیمان دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خویش اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با پروا به حجم بسیار بسیار اطلاعات که هستی دارد, باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان تارنما شما داشته باشد. هر چقدر این دسته پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی تارنما شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی سایر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهد گرفت.


معمولا آیتم هایی که تشکیل دهنده یک وب سایت فروشگاه میباشد, باید در کاملترین حالت خویش باشد. یعنی از صفحه تماس با ما و سازوکار جستجو که در پیوسته همین مقاله بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم نمود الی ترکیب بندی رنگ ها و سایز ها و جنس ها و ..... در سایت و در طراحی و پیاده سازی و توسعه آن دلخواه قرار دیتا شود. 


در مقوله طراحی سازوکار جستجو باید حساسیت زیاد زیادی وجود داشته باشد. چراکه میدانیم تمامی گونه ها حائز یک خصوصیت مقاوم نمیباشند و باید تمامی این ویژگی های ساختن دهنده کالا در آیتم های جستجویی دلخواه قرار دیتا شود. 

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

  این آیتم ها میتواند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و سنه ساخت و کشور سازنده و بسیاری از آیتم های بسیار ریز هم باشد. به عنوان نمونه زمانی که شما در یک سایت فروشگاهی به پیگیری تبلت یا لپ تاپ هستید, شما میتوانید با جستجوی مدل ASUS 540N شغل خویش را در سایت نخست نمایید اما همین محصولی که شما دوست دارید آن را از تارنما خریداری نمایید, ویژگی هایی همانند RAM و CPU و HDD و VGA و بسیاری سایر از قابلیت ها را دارا میباشد که میتوانید در مکانیزم جستجو به آنها اشاره نمایید لغایت در مدت سررسید زیاد کمتری کالای خود را پیدا نموده و خریداری نمایید.

چگونه از ابزار یادداشت‌برداری قدرتمند EVERNOTE‌ استفاده کنیم؟

در دنیای دیجیتال دو نوع کاربر وجود دارد: آنهایی که از Evernote استفاده می‌کنند و آنهایی که نمی‌کنند! دسته‌ اول اگر این ابزار فوق‌العاده را از آنها بگیرید، زندگی‌شان مختل می‌شود و دسته‌ دوم هم مرتب از دسته‌ اول خواهند شنید که «اورنوت» چقدر فوق‌العاده است و چقدر می‌تواند خیالشان را بابت نگهداری اطلاعات راحت کند!

 

این مطلب هم تقریبا از همین نوع است و بگذارید به‌عنوان کسی که از بی‌علاقه بودن به اورنوت به کاربر پروپاقرص آن تبدیل شده است، بگویم اورنوت این ظرفیت را دارد که خیلی زود جای خودش را به‌عنوان جزئی لاینفک در زندگی دیجیتال‌تان باز کند!

 

نصب و شروع

Evernote در حالت پایه، رایگان است و روی هر پلتفرمی که فکرش را بکنید عرضه می‌شود: ویندوز، مک، اندروید، iOS و حتی بلک‌بری. برای شروع کار با اورنوت از دو طریق می‌توانید عمل کنید: از طریق وب، با رفتن به نشانی evernote.com گزینه‌ ثبت‌نام را بزنید و مراحل آن را دنبال کنید.

 

راه دیگر، ایجاد حساب کاربری اورنوت با استفاده از نرم‌افزار آن، چه روی رایانه و چه روی موبایل است که تفاوتی با حالت آنلاین ندارد. برای حساب اورنوت به یک ایمیل و رمز عبور نیاز دارید و البته این امکان را هم دارید که با اکانت گوگل‌تان در سرویس ثبت‌نام کنید.

 

پس از ایجاد حساب کاربری، روی هر دستگاه دیگری که بخواهید از اورنوت استفاده کنید، کافی است با ایمیل و رمز‌ عبور وارد حسابتان شوید. البته در مورد نصب و بهره‌گیری از اورنوت روی دستگاه‌های مختلف توجه کنید که این سرویس بتازگی برای حالت رایگانش محدودیت دو دستگاه را اعمال کرده است. یعنی غیر از فضای آنلاینش که به‌عنوان دستگاه محاسبه نمی‌شود، تنها دو دستگاه دیگر را می‌توانید به حسابتان متصل کنید.

 

یادداشت‌برداری

هرچه باشد، Evernote یک ابزار یادداشت‌برداری است و قاعدتا همه‌چیز حول این یادداشت‌ها می‌چرخد. ولی بگذارید یک چیز را از همین ابتدا روشن کنیم: اگر می‌خواهید واقعا به قدرت این سرویس پی ببرید، آن را به‌صورت یک مخزن یادداشت‌ در کنار بقیه نبینید، بلکه سعی کنید به طور کامل از آن استفاده کنید! اورنوت سرویسی است که هر چه یادداشت‌ بیشتری در آن بگذارید، بیشتر به مفید بودن آن پی می‌برید.

 

اورنوت برای یادداشت‌ها کم نگذاشته و اینجا دیگر بحث یادداشت‌های متنی نیست. شما می‌توانید در یادداشت‌ها علاوه بر متن، دستنوشته (با ماوس،‌ انگشت یا قلم)، صدا، تصویر و حتی مکان بگذارید! در یادداشت متنی هم می‌توانید مواردی مختلف مانند پررنگ بودن یا ایتالیک یا حتی های‌لایت را داشته باشید. یعنی تقریبا اطلاعاتی نیست که نتوانید آن را در اورنوت ذخیره کنید؛ می‌توانید به آن به چشم مخزن اطلاعاتی نگاه کنید، نه فقط یک نرم‌افزار یادداشت‌برداری.

 

همچنین، به تجربه می‌گویم یادداشت‌های تصویری اورنوت را دست‌کم نگیرید! دفعه‌ بعدی که کسی به شما کارتش را داد، کافی است تصویر آن را در یادداشت‌هایتان ذخیره کنید تا دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات تماس نباشید. با این قابلیت براحتی می‌توانید از شر یادداشت‌های کاغذی یا کارت‌های اضافی خلاص شوید.

 

یادداشت‌ها در اورنوت به‌صورت خودکار همگام‌سازی می‌شود و نیازی نیست این کار را به‌صورت دستی انجام دهید. هر یادداشتی که ایجاد می‌شود یا تغییر می‌کند، در کنار آن علامتی به نشانه‌ در حال همگام‌سازی نمایش داده می‌شود که با اتمام این عمل،‌ علامت هم حذف می‌شود. البته اگر بخواهید، گزینه‌ای هم برای درخواست همگام‌سازی به‌صورت دستی در منوی اصلی برنامه وجود دارد.



منبع:

چگونه یک ایمیل را با فرمت PDF ذخیره کنیم؟

در این مقاله روشی را برای ذخیره ایمیل‌ها به عنوان pdf آماده کرده‌ایم.

برخی از کاربران فضای مجازی همیشه برای ذخیره کردن ایمیل خود دچار مشکل هستند. با تبدیل ایمیل به یک فایل pdf می توانید آن را همشیه به عنوان یک سند به همراه داشته باشید. برای اینکه بتوانید از این راهکار برای ذخیره ایمیل خود استفاده کنید طبق روش زیر عمل کنید.

 

برای این کار می‌توانید با بازکردن مرورگر کروم افزونه ای کم حجم اما کاربردی به نام Save emails to PDF را مورد استفاده قرار دهید.

 

تبدیل ایمیل به پی دی اف, افزونه گوگل کروم

افزونه برای ذخیره ایمیل‌ها به عنوان pdf در مرورگر کروم

 

Save emails to PDF یک افزونه رایگان است که با دانلود آن گزینه ای به نوار ابزار جیمیل شما اضافه می‌شود. شما می توانید با استفاده از این افزونه ایمیل‌های دلخواه خود را به فرمت PDF تبدیل کنید.

 

تبدیل ایمیل به پی دی اف, افزونه گوگل کروم

تبدیل ایمیل به یک فایل pdf

 

در این روش ساده تنها باید از طریق لینکی که در انتهای همین خبر برای شما آماده شده است به صفحه مربوط به افزونه در مرورگر  گوگل کروم بروید و با انتخاب گزینه add to chrome افزونه را به نوار بالایی موتورجستوجوگر کروم اضافه کنید و در نهایت به سادگی بعد از هر بار باز کردن ایمیل، در نوار بالایی صفحه گزینه save as PDF برای شما ظاهر می‌شود.



منبع:

طراحی وب سایت اختصاصی

هر شرکتی در طهران طراح سایت نیست...!

طراحی سایت حوزه‌ای بسیار وسیع و گسترده می باشد و مانند هر حوزه دیگری کارآزمودگان تازه کار و حرفه ای و شرکت هایی هستی دارند که می توانند یک رخداد خوب برایتان رقم بزنند و یا بلای جانتان شوند.

این ارتباط دارد که شما بتوانید تشحیص دهید چه شرکتی و چه طراح سایتی در تهران بهتر از سایرین سایت بهتری برایتان طراحی می نماید; ما چند نکته که باید به آنها توجه کنید الی به انتخابی درست برسید برایتان شرح خواهیم داد:

 

 


طراحی سایت درتهران 


 



 هدف خود را بشناسید


بدانید چه سایتی می خواهید با چه ویژگی هایی و پیمان است به چه اهدافی دست یابید تا بتوانید شرکتی که شما را به اهافتان کم و بیش می کند را بشناسید .


 

 هزینه و قیمت را بررسی کنید

طراحی سایت شرکتی در تهران

همیشه گران بودن و یا ارزان بودن بیش از مرز بنا بر کیفیت شغل یک شرکت محسوب نمی شود . اما دقت کنید که قیمت های زیر بعضی شرکت های شما را فریب ندهد . شما می بایست نیازهای خود را بسنجید و بر اساس آنها بها گذاری سایت و کمپانی ها را بررسی کنید .

 

 سابقه مهم است


بررسی سابقه و مثال کارهای یک شرکت و صحبت در باره خدمات و ویژگی های آنها می تواند شما را زیاد شما را در شناسایی و یافتن توانمندی و عدم توانمندی عوامل آنها کمک و مدد دهد .

 

 تعامل در درازا مسیر طراحی


اینکه شما در هر لحظه  بدانید پروژه شما در چه مرحله ای است و الی چه حدی ترقی کرده است مهم است . شما می بایست در ارتباط با این باره از کمپانی باره عقیده خویش سوال کنید . می بایست از آنها بپرسید که چه خدماتی را بر پای بست، هدفتان به شما ارائه خواهند داد و هرجایی که برایتان سوال قبل آمد حتما سوال کنید الی با دید مفتوح با آنها پیمان عدل تنظیم کنید .

 

مهم ترین نکته این سایت که شرکتی که انتخاب می نمایید تمامی ویژگی هایی که مورد بیچارگی شما و بر پای بست، سلیقه شماست را داشته باشد مثلا شدنی است شرکتی نیرومند و خلاقی را گزینش کنید ولی نحوه پیشه و نوع طراحی آنها باب میل شما نباشد .


 

به مثال کارهای ما سری بزنید و اگر طراحی های ما را می پسندید ما در ساحل شما هستیم الی با افتخار پروژه های شما را بدست تیمی با تجربه مطابق سلایق شما طراحی کنیم .