برای افرادی که با اپهای اندروید کار میکنند، شبیه ساز اندروید یک ابزار کاربردی است. در این مطلب بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 را معرفی کردهایم.
دلایل زیادی برای استفاده از شبیه سازهای اندروید وجود دارد. برنامه نویسان از این ابزارها برای تست کردن نرم افزارهایشان قبل از عرضه در بازار استفاده میکنند و گیمرها به آنها روی میآورند تا بتوانند در اجرای بازی مورد علاقه خود از ماوس و صفحه کلید هم استفاده کنند. در این نوشتار با بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 آشنا میشوید. با تکراتو همراه باشید.
چه کسانی از شبیه سازها استفاده میکنند؟
سه کاربرد اصلی برای یک ایمولیتور وجود دارد. اولین کاربرد اصلی این ابزار اجرای بازی محسوب میشود، به این نحو که گیمرها از آنها برای اجرای راحتتر بازی های اندروید روی رایانهها استفاده میکنند. شبیه ساز به گیمر کمک میکند که نخواهد برای اجرای بازی مورد نظرش از شارژ باتری گوشی استفاده کند و با اجرای بازی روی یک رایانه یا لپ تاپ باعث میشود که گیمر بتواند ترفندهای بازی را راحتتر اجرا کند. بلواستکس، ممو، کوپلیر و ناکس بهترین شبیه سازهای موجود برای اجرای بازی های اندروید هستند.
دومین کاربرد رایج شبیه سازها به نرم افزارسازی مربوط میشود. سازندگان بازی ها و برنامه های اندروید از ایمولیتورها برای تست کردن اپلیکیشن های خود قبل از عرضه آنها در بازار استفاده میکنند. برای چنین کاربردی اندروید استودیوز ایمولیتور، زامارین و جنی موشن ابزارهای مناسبی هستند.
سومین کاربرد اصلی شبیه سازها برای امور مربوط به بهره وری است. البته در این رابطه بد نیست بدانید که به دلایلی نظیر ارزانتر بودن کروم بوکها نسبت به رایانههای عادی، کارایی بهتر کروم بوکها نسبت به یک گوشی در اجرای نرم افزارهای اندروید و چند پلت فرمی بودن بیشتر نرم افزارهای مربوط به بهره وری از شبیه سازها در این زمینه کمتر استفاده میشود. با همه این تفاسیر اگر برای انجام امور مربوط به بهره وری به شبیه ساز نیاز دارید، آرکان و بلیس را به شما پیشنهاد میکنیم.
قیمت: رایگان
این محصول کنسول نرم افزارسازی پیش فرض اندروید است و ابزارهای خوبی را برای ساخت برنامه و بازی های اندروید در اختیار برنامه نویسان میگذارد. اندروید استودیوز ایمولیتور یک شبیه ساز داخلی هم برای تست برنامه ها و بازی ها دارد، و این قابلیت یکی از ویژگیهایی محسوب میشود که آن را به یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 تبدیل کرده است. نصب این ابزار پیچیده و زمان بر است، به همین دلیل آن را به کاربران عادی توصیه نمیکنیم، ولی اگر یک برنامه نویس هستید این اپلیکیشن را در نظر بگیرید. اندروید استودیوز ایمولیتور زبان برنامه نویسی کاتلین (Kotlin) را هم پشتیبانی میکند.
قیمت: رایگان
آرکان یک شبیه ساز سنتی نیست. این ابزار به صورت یک افزونه روی گوگل کروم نصب میشود و توانایی اجرای نرم افزارها و بازی های اندروید را به آن میدهد. اجرای این شبیه ساز ساده نیست، به این نحو که کاربر باید ابتدا آن را روی مرورگر کروم نصب کند و سپس APKهای لازم را پیدا کند و بارگذاری نماید. گاهی هم لازم است که شما یک APK را تغییر دهید تا این شبیه ساز را پشتیبانی کند. برای اجرای آرکان نسبت به سایر ایمولیتورهای برتر باید مراحل بسیار بیشتری را طی کنید، ولی جنبه مثبت آرکان این است که همه پلت فرمهای دارای مرورگر کروم را پشتیبانی میکند.
قیمت: رایگان / دارای گزینه پرداخت کمک هزینههای اختیاری
بلیس نسبت به سایر ایمولیتورها کمی متفاوت است، به این نحو که به کمک یک دستگاه مجازی در قالب یک شبیه ساز اندروید رایانه کار میکند. بلیس قابلیت اجرا شدن روی رایانه از طریق یک فلش یو اس بی را هم دارد و در این حالت نرم افزارهای اندروید را از بوت اجرا میکند، ولی این نحوه استفاده از آن مخصوص افراد حرفهای است. روش دیگر استفاده از بلیس ساده است، اما در صورتی که کاربر از دستگاه مجازی استفاده نکرده باشد کمی برایش خسته کننده میشود.
بلیس او اس در صورتی روی رایانه به درستی اجرا میشود که رایانه آن را پشتیبانی کند، به همین دلیل توصیه میکنیم که قبل از نصب آن از سیستم عامل خود یک نسخه بکاپ تهیه کنید. این ایمولیتور نسخه اوریو سیستم عامل اندروید را در اختیارتان میگذارد.
قیمت: رایگان / ماهیانه 2 دلار
بلو استکس علاوه بر این که جزء بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 است، از محبوبترین ایمولیتورهای اندروید هم محسوب میشود، زیرا سیستم عاملهای اندروید و مک را پشتیبانی میکند، کارایی خوبی دارد و هنوز بروزرسانی میشود. بلو استکس به یک نرم افزار سنگین شبیه بود، به همین دلیل نسخه 4 آن در سال 2018 ارائه شد تا راندمان بهتری را ارائه کند. این ایمولیتور بیشتر برای گیمرها ساخته شده است، به همین دلیل تنظیمات کلیدهای بازی را هم در اختیار کاربرش میگذارد.
بلو استکس جزء سنگینترین شبیه سازهای این لیست است، ولی مجهزترین شبیه ساز این لیست هم محسوب میشود. سازنده این نرم افزار رابط یک ایمولیتور خوب دیگر را هم با نام MSI App Player وارد بازار کرده است.
قیمت: رایگان
گیم لوپ یک شبیه ساز برای اجرای بازی است و ابتدا با نام تنسنت گیمینگ بادی (Tencent Gaming Buddy) وارد بازار شد. این ایمولیتور کارایی خوبی در اجرای بازی ها دارد و برای مثال بازی هایی مانند Call of Duty: Mobile و PUBG Mobile را به خوبی اجرا میکند. گیم لوپ علاوه بر بازی های تنسنت مجموعه دیگری از بازی ها را نیز روی خود دارد، اما تعداد این بازی ها خیلی زیاد نیستند. این ایمولیتور برای امور بهره وری و تست نرم افزارها کارایی چندان خوبی ندارد، اما در اجرای بازی های مختلف هیچ ضعفی را از خودش نشان نمیدهد.
دانلود و نصب آسان، اجرای راحت بازی ها و ارائه ابزارهای کنترلی مناسب برای اجرای بازی ها از ویژگیهایی هستند که این ایمولیتور را به یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 تبدیل کردهاند.
قیمت: رایگان / دارای آپشنهای پرداخت
این شبیه ساز اندروید بیشتر برای برنامه نویسان ساخته شده است و کاربرش را قادر میسازد تا برنامه هایش را روی دستگاههای مختلفی تست کند. شما میتوانید این شبیه ساز را برای دستگاههای مختلفی و با نسخههای مختلفی از سیستم عامل اندروید پیکره بندی کنید و هر زمانی که میخواهید از طریق آن دستگاههای مجازی مختلفی را به کار گیرید. این شبیه ساز برای کاربرهای مصرف کننده چندان خوب نیست، ولی خدماتش را به طور رایگان در اختیارشان میگذارد.برترین ویژگی که این ایمولیتور را به یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 تبدیل کرده موجود بودنش برای رایانههای دسکتاپ و سرویسهای کلود است. کاربرانی که به رایانههای قدرتمند دسترسی ندارند، میتوانند با سرورهای جنی موشن همه کارهای خود را انجام دهند.
قیمت: رایگان
ال دی پلیر یکی دیگر از شبیه سازهای محبوب در دنیای گیمینگ است. این محصول ویژگیهای متعارف مورد نیاز گیمرها را دارد، بازی های جدید را به راحتی اجرا میکند و هنوز هم به طور ماهیانه و منظم بروزرسانی میشود. جدیدترین آپدیت این ایمولیتور باعث شد که طرفداران بازی Call of Duty: Mobile بتوانند به راحتی و بدون هیچ نقصی آن را روی رایانه خود اجرا کنند. ال دی پلیر بازی هایی مانند Clash of Clans، Brawl Stars، Black Desert Mobile، PUBG Mobile و بسیاری از بازی های دیگر را به راحتی اجرا میکند و اگرچه روی یک نسخه اندروید قدیمی اجرا میشود، تجربه خوبی را در زمینه اجرای بازی ها نصیبتان میکند.
قیمت: رایگان
ممو هم جزء جدیدترین شبیه سازهای اندروید برای اجرای بازی است و یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 هم محسوب میشود زیرا توانایی پشتیبانی کارت گرافیکهای AMD و اینتل را دارد. بیشتر سازندگان محصولاتشان را برای پردازشگرهای AMD ارائه میکنند، ولی باعث خوشحالی است برنامه نویسانی هم هستند که پلت فرم AMD را با توجهی ویژه در نظر میگیرند. ممو نسخههای ژلی بین، کیت کت و لولی پاپ سیستم عامل اندروید را هم پشتیبانی میکند.
این شبیه ساز بیشتر برای گیمرها ساخته شده است، اما در زمینه انجام امور مربوط به بهره وری هم کارایی خوبی دارد. جدیدترین آپدیت این نرم افزار در اواسط ماه نوامبر 2019 منتشر شد و علاوه بر حل تعدادی از باگهایش، کاراییش را بهبود بخشید و یک مپ ابزارهای کنترلی بازی را هم به این شبیه ساز اضافه کرد.
قیمت: رایگان
ناکس یکی دیگ از شبیه سازهای اندروید محبوب برای اجرای بازی روی رایانه است. این محصول نقشه کلیدهای بازی را در اختیارتان میگذارد، توانایی پشتیبانی گیم پد را دارد، میتواند امکان استفاده از فرامین حرکتی در هنگام بازی را برای شما فراهم کند، کارایی خوب و لذت بخشی دارد و به طور مداوم بروزرسانی میشود، به همین دلیل یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 محسوب میشود.
قیمت: رایگان
فوئنیکس او اس یک ایمولیتور اندروید جدید است و کارایی خوبی را در اجرای بازی ها و امور مربوط به بهره وری ارائه میکند. فوئنیکس او اس خدمات گوگل پلی را هم در اختیارتان میگذارد، اما گاهی اوقات آپدیت کردن این خدمات سخت است. اگر این نرم افزار را نصب کنید، میتوانید همه برنامه ها و بازی های مورد نیازتان را از گوگل پلی استور دریافت کنید. این ایمولیتور خدماتش را در قالب نسخه 7.1 سیستم عامل اندروید ارائه میکند.
منبع:
https://techrato.com/2020/02/11/best-2020-android-emulators/
بازاریابی چریکی چیست؟ بازاریابی چریکی یا پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر روی روش های بازاریابی ارزان قیمت و امروزین تمرکز می کند که نتایج بسیار مثبتی به همراه دارد.این اصطلاح اولین بار توسط جی کنراد لوینسون در کتاب ۱۹۸۴ Guerrilla Advertising معرفی شد. اصطلاح بازاریابی چریکی الهام گرفته از جنگ چریکی است که به یک نوع جنگ ساختگی گفته می شود و مربوط به تکنیک هایی است که بدست افراد مسلح به عنوان تصویرسازی یک جنگ راستین مورد استفاده می شود.
بازاریابی چریکی، امثال جنگ چریکی، از روشهایی برای بازاریابی کاربرد می کند که فرآورده راستین را در تبلیغات برای مخاطبان شبیه سازی کند. این سبک تبلیغاتی شیوه مدرن تبلیغات است و به طور قابل توجهی از روش های سنتی فاصله گرفته است. بازاریابی چریکی در مصرف کنندگان، به طرز عجب انگیزی، یک حس عجب آور، تجربه ای فراموش نشدنی را بوجود می آورد.
گفته می شود بازاریابی چریکی در سنجش با فرم های سنتی تبلیغ و بازاریابی، تاثیر بسیار بالایی در ذهن مشتریان دارد. چون در این روش جذب مشتریان در راستای توجه به سلایق فردی انجام می گیرد باعث موفقیت بالا در بازاریابی می شود.
بازاریابی چریکی مک دونالد
بازاریابی چریکی برند مک دونالد
بازاریابی چریکی بیشتر به عنوان روش ای متداول و موفقیت آمیز برای کسب و کارهای حقیر به شمار می رود که منظور آنها رسیدن به یک جامعه مخاطب کبیر ، بدون سرمایه گذاری عظیم می باشد. طریق چریکی وانگهی بدست شرکت های بزرگ در کمپین های مردمی نیز مورد بهرهگیری پیمان می گیرد. افراد جامعه نیز این سخیف بازاریابی را به عنوان عازم برای یافتن شغل یا کار اغلب مورد کاربرد قرار داده اند و هم الان بازاریابی چریکی به عنوان یکی از بهترین روش های اتمام تبلیغات کارساز ، در کسب و کارهای کبیر و کوچک جهان باره استفاده پیمان میگیرد.
تاریخچه بازاریابی چریکی
سیستم تبلیغات به ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد برمی گردد، زمانی که مصریان باستان از پاپیروس برای ارسال پیام های فروش و پوسترهای دیواری کاربرد می کردند. فرآیندی که سده ما آن را توسعه دیتا اما هیچ گاه لغایت اوایل دهه ۱۹۰۰ آن طور که باید رشد نکرده و در این مقوله به شکوفایی نرسیده بودیم.
در سنه ۱۹۶۰ و لغایت قبل از شکل جدید بازاریابی همگی کمپین ها بر خرج های تبلیغاتی سنگین در کانال های رسانه ای گوناگون مشابه رادیو و چاپ تمرکز می کردند. این شیوه لغایت اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ ادامه پیدا کرد که پس از آن تلویزیون جامعه را با پیام های تبلیغاتی آشنا کرد. یگانه از پیشگامان در این زمان، MTV بود که منظور اصلی آنها درگیر کردن ذهن و گوش مشتریان با محصول مشخصی که کاملا به بعید از یک تبلیغ زوری به احصاییه می رفته است.
شرکت ها و فرآوری کنندگان همه روزه با محصولات جدید خویش و افزایش تبلیغات کوشش بر شناسایی هرچه اغلب تولیدات خود در دنیای رقابت بوده اند اما از سوی دیگر جامعه از این تبلیغات به سطوح آمده است، بنابراین بیچارگی برای یک تغییر اساسی در این گویه حس می شود. در سنه ۱۹۸۴، بازاریاب جی کنراد لوینسون اصطلاح رسمی این روش بازاریابی را در کتاب خود با نام “بازاریابی چریک” به عموم معرفی کرد.
جِی کُنراد لِوینسون (به انگلیسی: Jay Conrad Levinson) (زاده ۱۰ فوریه ۱۹۳۳ - درگذشته ۱۰ اکتبر ۲۰۱۳) مؤلف آمریکایی در گویه کسب و کار و مولف کتاب نامدار بازاریابی پارتیزانی بود.
جی کنراد لوینسون
لوینسون قبلا به عنوان دستیار ارشد مسئول جمهور در J. Walter تامپسون و مدیر خلاق و عضو هیئت مدیره در لئوبرنت تبلیغات مشغول کار و جنبش بوده است. لوینسون در کتابش روش های بی همتا برای تقریبا شدن و مبارزه با اشکال سنتی تبلیغات را رهنمود می کند. منظور بازاریابی چریکی، به کارگیری روش های بعید از سنت برای تبلیغات با بودجه ناچیز معرفی شده است.
در درازا این زمان، رادیو، تلویزیون و طریق چاپ روز به روز در حال گستره یافتن بود، اما مصرف کنندگان از روش های تکراری حسابی خسته شده بودند. لوینسون پیشنهاد می کند که کمپین ها باید شوکه کننده، بی همتا و در همان سان هوشمندانه باشند. که این خویش نیاز به ایجاد همهمه های اجتماعی دارد.
کسب و کارهای حقیر شروع به تغییر طریق های تفکر خویش کردند و بازاریابی را به طریق جدیدی پیش درآمد کردند. در این موعد است که مفهوم بازاریابی چریکی با جریان طبیعی و آرام آغاز به رشد می کند.
شرکت های بزرگ چگونه از سیستم بازاریابی چریکی کاربرد می کنند؟
بازاریابی چریکی در آغاز به عنوان شیوه ای برای کسب و کار های حقیر با بودجه زیاد مختصر در نظر گرفته می شده است اما این قانون شرکت های کبیر را از روی آوردن به این شیوه هرگز بازداری نکرد. کمپانی های کبیر تر، از بازاریابی غیر سنتی برای کمپین تبلیغاتی خود بهرهگیری کردند. بعضی از بازاریابان استدلال می کنند که وقتی کسب و کارهای بزرگ از شیوه های مربوط به بازاریابی چریکی استفاده می کنند، نمی طاقت کلمه “بازاریابی چریکی” را در پس واقعی آن در نظر گرفت. کمپانی های اجل بودجه های زیاد بیشتری دارند و در حال حاظر برای عموم کاملا شناخته شده هستند.
از طرفی سایر این طریق بازاریابی می تواند امنیت کسب و کار های بزرگ را به خطر بیندازد. در بعضی موارد، به کارگیری بازاریابی چریکی می تواند به یک کابوس تبدیل شود.کسب و شغل های کوچک مبلغ مقداری را برای تبلیغات چریکی صرف می کنند و چنانچه باره استقبال مخاطبان قرار نگیرد مبلغ قابل توجهی را از دست نداده اند ولی کسب و کار های کبیر با صرف هزینه های زیاد بالا، در صورت عدم استقبال ضرر قابل توجهی خواهند کرد.
یک مثال بازاریابی چریکی که نتیجه وارونه داشت
در سال ۲۰۰۷، کمپانی تبلیغاتی Turner Broadcasting یک کمپین بازاریابی چریکی برای شخصیت کارتونی شبکه Cartoon Network آمریکا اجرا کرد،نام این منش کارتونی Mooninite نام داشت،شرکت تبلیغاتی مذکور، پلاکارد های LED که با باتری کار می کردند را در سراسر بوستون، شهرهای گوشه ها-کناره ها و فرمانروایی ماساچوست نصب کرد که منش کارتون “Mooninite” را به نمایش گذاشته بود.
پلاکاردها بصورت تصادفی در محیط های متفاوتی جاسازی شده و در درازا روز خاموش نگه داشته میشدند. در شب، تابلوها برای نشانه دادن منش “Mooninite” روشن می شدند. دستگاه تعبیه شده به دستگاه های بمب گذاری شده همانندگی زیادی داشت، که در بازه موعد کوتاهی مدتی به شدت مایه خوف شهروندان شد. این کمپین با خرج ۲ میلیون دلار برای Turner Broadcasting and Interference, Inc منجر شد. و خویش کمپین شاهد انتقاد های خوب و بد بسیاری شد.
بازاریابی چریکی Mooninite 2007 Boston Mooninite panic
دانا سوکولسکی، یکی از بنیان گذاران Spark PR در سن فرانسیسکو اظهار دارد: “هیچکس نمیتوانست انگاشت کند که شخصیت کارتونی منظور دارد ترس مردم از بمب گذاری را تحریک کند.البته اگر احساسات را کنار بگذاریم این روش تبلیغ یک طریق کاملا خلاف عرف می باشد و همین فرمایش باعث می شود که پیام تبلیغ یا برند آن در ذهن بیننده باقی بماند.
کوکاکولا و تجارب موفق از بازاریابی چریکی
یکی از برند های کاملا کامیاب در زمینه بازاریابی چریکی شرکت کوکاکولا است.در ژانویه ۲۰۱۰، کوکاکولا با به کارگیری آژانس بازاریابی تعاملی، Definition 6 ویدئوی “ماشین شادی” را ایجاد کرد. این ویدیو شامل یک دستگاه فروش کوکاکولا بود که بیش از یک سیستم فروش نوشیدنی خنک طراحی شده بود. این ویدیو به سرعت توزیع شده و الان بیش از ۴٫۵ میلیون بیننده در YouTube دارد. علاوه بر این این ویدئو در ماه می ۲۰۱۰، جایزه معتبر CLIO Gold Interactive را به دست آورده است. این فیلم بیشترین نفوذ را در برزیل، مکزیک، ژاپن و روسیه داشته است.
پس از نگریستن بازده سرمایه گذاری شگفت انگیز در این ویدیو، کوکاکولا تصمیم گرفت لغایت جستار “شادی” را با انتشار چندین فیلم دیگر با به کارگیری همان مفهوم ادامه دهد.
Red Bull و رکورد شکنی با تبلیغات و بازاریابی چریکی
در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲، ردبول و ورزشکار حرکات پرخطر اتریشی، فلیکس باومگارتنر رکورد جهانی بیشترین بلندی پرش آزاد را ثبت کردند. ردبول استراتوس نام کمپینی بود با قصد ارسال کردن این ورزشکار تا ارتفاع اجل بار ۳۹ هزار متری راه اندازی شد. باومگارتنر سرعت صوت را شکسته که بعد از پرش از یک بالون هلیمی تخمین زده می شود که سرعت او تا ۸۳۳٫۹ مایل در ساعت (۱۳۴۲٫۸ کیلومتر در ساعت) نیز دریافتی است. تمام سفر بازگشت به زمین ۹:۰۹ دقیقه بوده که ۴:۲۲ از آن مربوط به سقوط آزاد بدون مفتوح شدن چتر رهایی گزارش شده است.
برای ارتباط با آوش تک کلیک کنید.
مهمتر از همه، Red Bull توجه زیادی را به این شیرین کاری کبیر جلب کرد. در این روز،تیم رسانه های اجتماعی Red Bull موفق شد بیش از ۸ میلیون نمایش همزمان را در Youtube به عنوان رکورد ثبت کند.
علاوه بر این Red Bull سایتی برای این کمپین با نام redbullstratos تاسیس کرد که کاربران می توانند به این سایت مراجعه کرده و تمامی ویدیوهای مربوط به این کمپین را از لحظه حاضر سازی تا لحظه سرنگونی و انجام نگریستن کرده و با دیگران در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
در ذیل می توانید ویدیو مربوط به سقوط آزاد فلیکس باومگارتنر و کمپین ردبول استراتوس را مشاهده کنید.
اخیرا نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شده که نوید از تغییراتی بزرگ در بهروز رسانی بعدی را میدهد و به احتمال زیاد برنامه مخصوص ساعت هوشمند اپل را نیز بر روی آن مشاهده خواهیم کرد.
با وجود اینکه ساعت هوشمند کمپانی اپل با نام اپل واچ معرفی شده اما فعلا روانه بازار نشده است و اغلب توسعه دهندگان منتظر این هستند که ببینند آیا اپلیکیشن آنها بر روی این محصول به خوبی اجرا میشود یا خیر.
در نسخه آزمایشی iOS 8.2 اپلیکیشن مخصوص اپل واچ قرار داده نشده است اما بخش اتصال از طریق بلوتوث دچار تغییراتی شده که نشان میدهد تغییرات و اپلیکشین کامل را در بهروزرسانی بعدی مشاهده خواهیم کرد.
با کمک این اپلیکیشن مخصوص کاربران میتوانند مدیریت بهتری بر روی ساعت هوشمند اپل داشته باشند و کارها را هرچه سریعتر و راحتتر انجام دهند. همچنین با کمک اپلیکیشن مخصوص، کاربران میتوانند برنامههای گوشی را نیز اجرا نمایند. با این اوصاف انتظار داریم تا سه ماه آینده شاهد ورود اپل واچ به بازارهای جهانی باشیم.
منبع:
پرچمداران الجی در طول دو سال گذشته یکی از بهترینها بودند و گوشیها G2 و G3 توانستند یکی از سه محصول برتر در میان رقیبانشان باشند. اما اکنون با نزدیک شدن به فصل معرفی پرچمدارها اغلب کمپانیها سعی بر این دارند تا هرچه سریعتر پرچمدار بعدی خود را با مشخصات و امکاناتی خارقالعاده معرفی کنند.
سوالی که سال گذشته بعد از معرفی G3 پرسیده شد این بود که محصول بعدی این شرکت قرار است چه مشخصاتی داشته باشد. حال یک وبسایت یونانی خبر از این دارد که G4 سخت افزار قدرتمندی را با خود حمل میکند که رقیبی قدر میطلبد.
طبق اخبار، پردازنده G4 اسنپدراگون 810 خواهد بود. این درحالیست که الجی پردازنده خاص خود را دارد اما همان طور که آزمایشات نشان میدهند پردازنده هشت هستهای الجی با نام NUCLUN چندان رقیب قدرتمندی برای اسنپدراگون 810 نیست پس بنابراین شاهد این پردازنده قدرتمند بر روی پرچمدار آینده الجی خواهیم بود.
الجی بر روی این محصول 3 گیگابایت حافظه رم قرار خواهد داد و اندروید 5 را به عنوان سیستم عامل این محصول برگزیده است. صفحه نمایش G4 نیز وضوح تصویر 5312 در 2988 پیکسل را ارایه میدهد. گویا ال جی در پرچمدار جدید خود تمرکز بیشتری به دوربین دارد و یک سنسور 16 مگاپیکسلی را جایگزین سنسور 13 مگاپیکسلی در G3 کرده است.
سورس کدهایی از این محصول نیز به بیرون درز کرده است که در بالا و پایین مشاهده کنید. احتمال میرود که الجی G4 در کنفرانس WMC که ماه مارس در بارسلونا برگزار میشود معرفی شود.
منبع:
اخیرا نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شده که نوید از تغییراتی بزرگ در بهروز رسانی بعدی را میدهد و به احتمال زیاد برنامه مخصوص ساعت هوشمند اپل را نیز بر روی آن مشاهده خواهیم کرد.
با وجود اینکه ساعت هوشمند کمپانی اپل با نام اپل واچ معرفی شده اما فعلا روانه بازار نشده است و اغلب توسعه دهندگان منتظر این هستند که ببینند آیا اپلیکیشن آنها بر روی این محصول به خوبی اجرا میشود یا خیر.
در نسخه آزمایشی iOS 8.2 اپلیکیشن مخصوص اپل واچ قرار داده نشده است اما بخش اتصال از طریق بلوتوث دچار تغییراتی شده که نشان میدهد تغییرات و اپلیکشین کامل را در بهروزرسانی بعدی مشاهده خواهیم کرد.
با کمک این اپلیکیشن مخصوص کاربران میتوانند مدیریت بهتری بر روی ساعت هوشمند اپل داشته باشند و کارها را هرچه سریعتر و راحتتر انجام دهند. همچنین با کمک اپلیکیشن مخصوص، کاربران میتوانند برنامههای گوشی را نیز اجرا نمایند. با این اوصاف انتظار داریم تا سه ماه آینده شاهد ورود اپل واچ به بازارهای جهانی باشیم.
منبع: